Lue til lite barn/baby

I boken "Sy myke barneklær" fant jeg oppskrift til denne lille luen. Jeg hadde noen rester av lys fleece, mønstret stretchjersey (Svevende feer-stoff fra Sydilla.no) og litt mørk grå ribb stretch som jeg kunne prøve ut mønsteret på. Var en stund siden jeg hadde brukt overlocken så jeg syntes dette var en grei avkobling fra det andre jeg hadde sydd i det siste.



Hadde ikke noe lite barn å prøve luen på,
så bamse fikk være modell.
(Tror den vil sitte penere på et vanlig barn
med vesentlig mindre ører enn bamse :-))

3. januar 2016: 
Luen fikk endelig nye eier - Alexia (snart 11 mndr. gammel).
Den passet perfekt! (Her brukt med fleecen inn og "fôret" ut 
da mamma´n og pappa´n mente det ville varme best :-) Luen er jo
sydd uten synlige sårkanter så den kan fint brukes på begge sider).

Comments

Popular Posts