Syhelg på Sørmarka 12.-13. oktober.

Jeg ville gjenta suksessen fra i våres hvor jeg fikk være med på en sydag sammen med Lappetussa på Sørmarka Kurs og Konferansesenter. Denne gangen valgte jeg å komme på lørdag formiddag og bli til søndag ettermiddag. Ønsket å få mest mulig sying ut av helgen :-)

Sørmarka Kurs og Konferansesenter.
Nydelig høstdag og nydelige omgivelser!

Vi var ca. 25 quilteglade damer samlet denne gangen, og det var som sist svært hyggelig :-)












Det ble mange sting på maskinene, hyggelig prat og masse inspirasjon.  



Her er mitt bord.
Jeg valgte å bruke tiden på Jelly Stars teppet mitt (har ikke sydd noe mer på det siden sist jeg var her). Se ev. annet innlegg om dette "prosjektet" her på bloggen under etiketten Treff/samling og Kurs.






Det gjenstår fortsatt ganske mye, men jeg er fornøyd med det jeg fikk gjort i løpet av disse to dagene.

Kreative Ingema hadde med seg en god del fra butikken sin som hun pleier. 
Så fikk vi brukt litt penger her også :-)

Ingema har sydd vesken i midten og de to andre har Britt laget.
Flotte vesker!
Britt sin nye veske.

Og så var det visning av noe av det vi hadde laget i løpet av helgen.
Noen er klart mer effektive enn andre, men det er jo heldigvis ingen konkurranse om å lage mest mulig. Dette skal være en hyggehelg hvor alle gjør det de har lyst til i sitt eget tempo. 
Og så ble det hyggelige felles avbrekk med de deilige måltidene på hotellet.






















Takk til alle hyggelig deltakere, og jeg ser allerede frem til neste opphold til våren!

Comments

Popular Posts