Veskekurs med André Wallenborg

14. oktober var jeg på veskekurs med André Wallenborg igjen. 
Jeg var på kurs hos ham for noen år siden og laget da en større veske i en helt annen modell. (Se ev. blogginnlegget her.)

Denne gangen var det i regi av Vestby Quiltelag. Vi var 13 lærevillige og ivrige damer som tilbrakte nærmere 5 timer sammen for å lage hver vår versjon av denne modellen: 


Vesken er ca 20 cm lang, 16 cm høy og 5 cm dyp (i bunnen).
Den har blant annet en flott motfold som er med på å gi vesken den fine formen.


Vesken har kort skulderhank som enkelt kan endres til såkalt "Champagnestropp" (bildet under).


André er en svært dyktig veskedesigner og det er en fornøyelse å gå på kurs hos ham.
Han lærer bort de smarteste løsningene som gjør veskene både solide og vakre.
Jeg ble veldig fornøyd med min veske - både med stoffvalget og selve utførelsen.



Tusen takk for et flott kurs!
Jeg går gjerne på flere kurs med André Wallenborg :-)







Comments

Popular Posts