Lou Box Top

Et raskt og morsomt weekend prosjekt - Lou Box Top fra Sew DIY.

Lou Box Top er en allsidig løssittende topp. 
Mønsteret kommer med to forskjellige halsåpninger og tre forskjellige kant alternativer, 
med eller uten lomme. Det kan brukes til både vevde og elastiske stoffer.
Dette er et typisk nybegynner mønster, men det passer også fint for mer erfarne syersker som ønsker å lage noe raskt til "basisgarderoben". 


Jeg valgte å sy denne med den smale halsåpningen (crewneck) 
og buede kanter nede (curved hem) + lomme.

Stoffet er grå Chambray fra Stoff & Stil. Det rødrosa "quiltestsoffet" fra Tilda som bærestykke + kant på lommen er min egen vri for å gjøre denne enkle toppen mer spennende :-)





Fin nederkant med toppstikninger.

Røde toppstikninger gjør det lille ekstra.

"It´s all in the details"

Nok et plagg ferdig i april, så ligger jeg godt an i syutfordringen for 2016 :-)

(Tror jeg må lengte stort etter sommer siden jeg nå "stadig" lager typiske sommerplagg! 
Har også sydd en sommerkjole de siste ukene, men den kan jeg ikke vise frem ennå.... 
Skal fortelle mer om det når jeg "får lov" ;-))





Comments

Popular Posts